tirsdag, februar 16, 2010

Stine og Isabelle på besøk!!!

Stine kom først, på torsdagen. Så da måtte hu sitter på kontoret mitt og lese bok, mens jeg jobbet flittig =) Ble en koselig lunsj ute på kafe Lyst. På kvelden slappa vi av med tv, ost & kjeks.

Da var det blitt fredag og vi fant ut at vi måtte gjøre litt stas på Isabelle som skulle komme! Så da ble det en tur til Brattvåg hvor vi tigga til oss stor plakat fra Bunnpris (takk Gunnar!). Så dro vi hjem og henta PK sine egenkjøpte burkaer fra Afghanistan. Så ble det en tur til Moa og en tur til sentrum før vi dro til flyplassen. Vi ble enige om at det selvfølgelig ikke er pinlig å gå i burka! Ingen som ser hvem vi er....

Men fytti, det var ganske pinlig!! Barn ble redde, folk glodde og kommenterte (e ditta ein form for demonstrasjon ta muslimane??) og vi ble nesten nervøse for å bli kastet ut av flyplassen! Men det gikk bra. Isabelle derimot, kjente oss ikke helt igjen. Hu ble nok litt satt ut, hehe.

Her tester vi ut rakletten igjen. Denne gangen med antilopekjøtt (!), indrefilet av kalv og av svin. Raklettosten stinka tåfis og smakte høgg, så den gikk i søpla. Kjøttet var veldig godt. Det samme var bakepotetene og soppstuingen. Søndag hadde vi pinnekjøtt, nam nam.
Ble i grunn en etehelg dette! Vi var sosiale på fredagen, men lørdag (da vi skulle ta den heeeelt ut på byen), endte i sofaen. Blir fort sånn når man spiser seint på kvelden...
Uansett, det var en koselig helg! =)



5 kommentarer:

Line sa...

Dere kler burka;)

Beate sa...

Det ser ut som dere har hatt en helt toppers helg!! Skjønner godt at Isabelle ble noget forvirra når hu så dere på flyplasen, hehe;)

isabelle sa...

var en super helg! og ikke minst, en super velkomst:) det som deriomt ikke er supert, faktisk er det direkte usupert, er at du etter å ha kjent meg i 18 år presterer å skrive navnet mitt feil, gjentagende gjennom hele blogginnlegget... jeg furter.

Heidi sa...

Jøss, nå ble jeg overrasket over meg selv! Har jo aldri gjort det før!! Får skylde på Isabell på jobben, skrev hele tiden Isabelle der i begynnelsen og måtte konse meg om å fjerne e'en.... Unnskyld Isabelle!! Er det mulig.... Hilsen Hedi (slik folk skriver mitt navn, hvis det er noen trøst).

:)

Anonym sa...

Du skal være glad Enzo ikke så dere i burka! Han holdt på å ta en i Oslo, haha.