tirsdag, februar 16, 2010

Jeg kræsja i sta...

Jeg kjørte i en sinnsyk fart!!! Nei, jeg gjorde ikke det... Jeg kjørte i rolig tempo over Kleiva. Så skulle jeg ned fra en bakketopp og plutselig slokna hele bilen og hjula låste seg.. Aldri opplevd makan jeg. Bilen vrengte seg sidelengs og plutselig sto jeg bom fast midt i veien. Sperra hele veien. Gikk bra med meg, gikk for såvidt bra med bilen og i grunn. PK og Marius kom og gravde meg løs. En fyr som kom kjørende fortalte at han selv kjørte utfor på nøyaktig samme punkt 10 minutter tidligere.

Heldigvis kom vi løs og kjørte avgårde. For i følge Marius, som kjørte litt etter oss med bilen sin, kom det en annen bil i "hundre-og-tulen" ned samme bakke... Hadde vært kjipt om vi sto der da.

4 kommentarer:

alfi sa...

Slokna bilen uten at du bremset?

heidi sa...

Jeg hadde vel såvidt begynt å bremse, men ikke nok til at den burde slokke av den grunn. Skjønner ikke helt hva som skjedde...

Håkon sa...

Kidsa er heilt gal asso. ja dei som køyre i hundre og tulen ja.

Anonym sa...

Ja det er jo selvfølgelig BILEN det er noe galt med her!

He,he