mandag, september 12, 2005

Festivitas


Stine var nettopp på besøk, og det må jeg si var riktig koselig. Vi var en tur på byen på torsdag (Miriam, Stine og meg), og hadde det kjempegøy. Fredag slappa vi av, for så å arrangere klassefest for MF3 hos meg den kommende lørdagen. Endelig fikk Stine se en god del av den riktig så originale klassen min, hehe. Her er Stine med Rune, artig fyr ;)






Må forresten nevne det, på torsdagen prøvde jeg snus for første
gang i hele mitt liv... Det svei! Jeg kommer vaffal aldri til å snuse, selv om det kanskje ser ut som om jeg syntes det var digg på bildet her...







Til slutt et lite oversiktsbilde. Fikk ikke med halvparten av folka engang da.. Og det ser ut som om trioen til høyre tror de er de eneste som blir tatt bilde av, hahaha.

4 kommentarer:

Isabelle sa...

Stine as... Får deg til å bruke snus! Jaja, håper det var første og siste gang. Hadde trodd at du var litt mer snusfornuftig heidi...;) Godt å se at dere hadde det koselig da!:)

Anonym sa...

Mye røde øyner her...

Line sa...

Ser ut som at dere hadde det gøy! stine er en mester på å lure til deg en snus:p Det blir vel litt festing på oss alle når vi samles rundt jul? Håper på det!

Anonym sa...

Hei Line! Seff blir det festing i jula! Så ikke så mye til deg i sommer, så du får henge deg på nå! Jeg kommer forresten hjem 13. des...