mandag, juli 26, 2010

På besøk hos Miriam i Lofoten!


Jeg tok en langhelg for å besøke Miriam i Lofoten. Hu har knekt foten så da er det jo kjekt å kunne reise hjem og bli pleia av foreldrene sine :) Sjekk det koselige huset de har da!


Ble en del sightseeing, og det var kjekt! Jeg kjørte da Miriam fikk kjøreforbud av foreldrene sine (pga foten ja). Godt de passer på! :)



Det var særdeles grønt i hele Lofoten. Ble litt overrasket over det.




Vi dro til Henningsvær på café. Dessverre regnet det en del her, så ble dårlig med bilder. Her er fra den lokale caféen/fiskebutikken Lofotenmat.




Torskehoder til tørk.


Slappfisk til tørk.




Hei!




Så dro vi på Magic Ice i Svolvær. Det var fantastisk stilig å se alt de hadde lagd av is! Dessverre var ikke digitalkameraet et godt nok verktøy for å illustrere det...




Isbaren



Hvor drinkene ble servert i disse isglassene.




Relieff av torsk, inni massiv is.



Ekte sild inni isen.

Mange fine strender..

Miriam venta tålmodig i bilen...

Mens jeg leka meg i sanda!


De sikrer doene sine godt der oppe.


Sauene også...


Hørt om sauen som gikk over den elektriske ferista, og ble lam? Stakkar...


Gravdal kirke.

Miriam som reklamerer. Var et supert opphold! Jeg kommer tilbake :) Muligens blir det Tromsø neste gang da? Men nå har Miriam lova at hu skal til Stathelle først. Gleder meg!

8 kommentarer:

Håkon sa...

Nice ass!!

Heidi sa...

Hvilken ass? =)

Håkon, du må gjøre bloggen din tilgjengelig for oss vanlige dødelige...

Håkon sa...

Ok. Du er ikkje nok på Oslo City.

Håkon sa...

Er ikke bloggen min tilgjengelig?

Håkon sa...

http://www.hkonaure.biz/

Heidi sa...

Jo, den linken funker! Men trykker jeg på navnet ditt, så får jeg bare opp at profilen ikke er tilgjengelig. Du må vel endre noen innstillinger? Men benytter bare linken i stedet jeg da :)

Håkon sa...

Mulig det fiksa seg no.

Heidi sa...

Ååå yez!