mandag, desember 15, 2008

Den o'store utfordring!

Jau, da er vi på en ny bølge av utfordringer á la blogspot! Beate og Isabelle har utfordra meg, så da setter jeg i gang:

Fire jobber jeg har hatt:
Bak disken på Stathelle video
Kassadame på Nustad-super’n
Kokk på Wright
Lakserøkter
(nå: Mattilsynet)

Fire filmer jeg kan se om og om igjen:
Nattsvermeren
Askepott og de tre nøttene (enig med deg Beate!)
Elf
Disney’s julekavalkade
Ble mange julefilmer her, men klarer ikke koble ut av julemodus

Fire steder jeg har bodd:
Stathelle
Bergen
Ålesund
Tennfjord (nåværende bosted)

Fire TV-program/show jeg elsker:
Grey’s anatomy
Scrubs
AFV
Lisa Williams – livet blant de døde

Fire steder jeg har vært på ferie:
Danmark
Tyskland
Tyrkia
England

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
Intrafish.no
Mattilsynet.no
Vg.no
Dagbladet.no

Fire steder jeg heller ville vært nå:
Stathelle!
Et sydenaktig varmt sted
Rauland
USA (veldig lyst å feriere der en vakker dag)

Utfordre videre sier dere? Allan, Øystein, Marius og Sofia da! =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva med å legge ut bilder???

Bro

Anonym sa...

Se lengre ned....

alfi sa...

Nei, bigbro orker ikke det. Legger heller ut bilder...

Øystein sa...

Thnx :D
Ikkje so mykje sjokkerande lesning her..
Får gjer mitt beste i å følge opp ;)