søndag, april 29, 2007

Snakker vi grillings eller?







Da er grillsesongen i gang! PK og jeg har gått til innkjøp av bord, stoler samt en herlig liten fysak; elektrisk grill. Jeg skal innrømme jeg hadde mine mistanker til at den lille elektriske, til den nette sum av 249 kr (på Jernia forøvrig), ikke ville nå opp til mine grilldrømmer. Men fytti, den funka jo som bare søren! Så nå har vi grilla masse på verandaen. Og jeg har til og med blitt solbrent... Ja, her i Bergen altså. Fantastisk! God grillsesong til alle mann!

6 kommentarer:

Isabelle sa...

ååå... så fantastisk det så ut. nå fikk jeg litt sommerstemning rett inn i hjartet. takk for den! dere er så heldig som har veranda! det skal dere vite.

Anonym sa...

det så virkeli deilig ut! hipp, hipp hurra for sommer!! :)

alfi sa...

GRILL MED STRØM???!?
Dette er grill...

alfi sa...

Skjer det ikke oppdateringer på denne bloggen???!?!?!

Anonym sa...

Nei.

alfi sa...

Typisk deg, kjefter på andre... og oppdaterer ikke selv... :-)