torsdag, mars 09, 2006

Forelesning i Atlanterhavsparken






En annerledes forelesning. Jeg fikk smake rogn avskrapet fra levende hummer, og jeg spiste et kamskjell som faktisk prøvde å løpe fra oss.. Ja, de kan faktisk løpe. Visste du forresten at man får hummer i utrolig mange farger? Flere av hummerne der borte var kongeblå, og det var fordi de var blitt fôret på torskefôr. Tøft. Ellers, så fikk vi se en del tropiske arter på bakrommet. Og jeg må jo si at jeg syntes Nemo i anemonene var temmelig søt...

2 kommentarer:

Isabelle sa...

sitter her vettu, og misunner studiet ditt... også skal jeg spørre fra ei jeg går i klasse med som sitter og snikkikker på min data: Kjenner du ei som heter Lill Kathrin Myrbostad? Hu går også på samme som deg i Ålesund skjønner u. Tror vi hvertfall...:)

Heidi sa...

Lill Kathrin ja? Vet hvem det er. Men hu ble smelt på tjukka igjen, så hu slutta :)

Sorry for seint svar...